-एउटा राम्रो जागिरको आशामा आफ्नो सतित्त्व कसैलाई यसरी सुम्पिदा !

 PLAY
-मैले सेक्सको बदलामा जागिरको प्रस्ताव स्वीकारेपछि मलाई आफू बेचिएको अनुभूति भयो । म सुपरभाइजरको काखमा थिएँ । उसले मेरो गालामा चुम्बन गर्‍यो अनि ओठ चुस्यो । बियर पिएका कारण उसको मुख गन्हाएको थियो । म छट्पटाउन थालेँ । उसको मुखलाई आफ्नो मुखबाट हटाउने प्रयत्न गरे पनि म सफल हुन सकिनँ । शरीरमा तरङ्ग उठिरहेको थियो भने मनमा डर । 

-'तिमीले पहिला कसैसँग गरेकी छौं ?' उसले सुम्सुम्याउँदै मलाई सोध्यो । मैले यथार्थ जवाफ दिएँ, 'छैन ।' 'वाह, यसको मतलव तिमी भर्जिन छौ, त्यसो भए त झन मजा आउने भयो,' उसमा केही खुशी देखियो । तर मैले उसको खुशी बुझ्न सकेकी थिइनँ । आफूलाई डरले सताइरहेको बेलामा उसको खुशीले कुनै प्रभाव पारेन । 'आउ, अब सुरु गरौं,' आफ्ना कपडा फुकाल्दै उसले भन्यो । शरीरमा एउटा पेन्टीबाहेक उसले केही बाँकी राखेको थिएन । अनि उसले मेरा कपडा खोल्न हात बढायो ।

 -मलाई निकै असजिलो महसुस भइरहेको थियो । आफ्ना बहिनीको अगाडीसमेत कपडा फेर्न असजिलो हुन्थ्यो भने अहिले त परपुरुषको सामुन्ने नांगिनु पर्दैथियो । मेरो टिशर्ट र पाइन्ट खोलेर उसले सम्पूण शरीर नियाँल्न थाल्यो । अनि अचानक मेरा स्तनमा हात ल्यायो । म झसङ्ग भएँ । हल्का हातले स्तन सुम्सुम्याउँदै उसले भन्यो, 'कति पोटिला रहेछन् ।' उसको दाहिने हातले मेरो देब्रे स्तन दबाउँदै ओठ चुस्यो । मेरो तल्लो ओठलाई उसले आफ्नो मुखभित्र यसरी हुलेको थियो कि मैले फुत्काउन निकै कसरत गर्नुपर्‍यो । म अलिक पर हटेँ । तर ऊ मतिरै आयो । अनि मेरो ब्रा खोलिदियो । मेरालागि यी हरकतहरु बिल्कुलै नयाँ थिए । 

-एकपछि अर्को गर्दै मैले नयाँनयाँ अनुभव गरिरहेकी थिएँ । तर पनि मेरो मनबाट डर हटिसकेको छैन । यस्तो कार्य कतिबेलासम्म जारी रहने हो र कुन बिन्दुमा पुगेर टुंगिने हो भन्ने मलाई केही पत्तो थिएन । मेरो शरीरको माथिल्लो भाग नांगिसकेको थियो । उसले आफ्ना दुबै हातलाई मेरा दुबै स्तनमा ल्यायो । अनि सम्भवतः स्तनको आकार नाप्दै थियो । मेरो जिउ सिरीङ्ग भयो । मैले उसको हात हटाएँ । 'के भयो ?' उसले भन्यो । मैले जवाफ दिएँ, 'अप्ठ्यारो लागिरहेको छ ।' अनि मलाई ढाडस दिदैं उसले भन्यो, 'सुरुसुरुमा यस्तै हुन्छ, तर पछि मज्जा आउँछ ।' यति भनेर उसले मेरो दाहिने स्तन चुस्यो ।

- मैले आफ्नो हातले उसको अनुहार माथि उठाउन खोजेँ तर उसले मेरा हात समातेर मलाई निरीह बनायो । अनि आफूखुशी मेरा स्तन चुसिरह्यो । केहीबेरमै मेरो शरीरमा पसिनाको बाढी आयो । मलाई काउकुती लागेजस्तो भइरहेको थियो । तर पनि आफ्नो शरीरको चाहना अनुसार बिश्राम र राहत पाउन सकिरहेकी थिइनँ । उसले स्तनको मुन्टोलाई ओठमा च्याप्प चेप्यो । अनि जिब्रोले खेलाउन थाल्यो । अर्को स्तनमा भने उसले आफ्नो हात राखिरहेको थियो ।

- उसको स्पर्शले मेरा स्तन पनि निकै रन्किन थालेको अनुभव गरेँ । मभित्र उत्पन्न छट्पटी, उकुसमुकुस सहिनसक्नु हुँदै गयो । 'कस्तो लागिरहेको छ तिमीलाई ?' उसले सोध्यो । 'डर लागेको छ,' मैले छोटो जवाफ फर्काएँ । 'नडराउ, केही हुँदैन,' उसले मलाई सान्त्वना दियो । तर पनि मभित्रको डर कायमै थियो । पुरुषसँगको पहिलो स्पर्शले मलाई हतास र भयभीत तुल्याइरहेको थियो । बेलाबखत म त्यो क्रिडाबाट उम्कन पनि खोज्थेँ । तर मेरो सामर्थ्य पुग्दैनथ्यो । म जति बल गर्थेँ, उसले उत्तिनै बल गरेर मलाई चेप्थ्यो । यो क्रम करिब २० मिनेट जारी रह्यो ।

- अनि जुरुक्क उठेर उसले मेरो पेन्टीमा हात ल्यायो । मलाई कुत्कुती लाग्यो । उसले पेन्टी बाहिरबाटै मेरा योनी सुम्सुम्यायो । मैले आफ्ना दुबै तिघ्रा जोडेर शरीर कसेँ । अनि योनीमाथि रहेको उसको हात हटाएँ । उसले मेरो पेन्टी खोलिदियो । अनि मैले आफ्नो हातले योनी छोपेँ, 'नाइ मलाई डर लाग्छ ।' मेरो कुरालाई उसले रत्तिभर महत्व दिएन । उसले मेरा हात हटाएर योनीलाई प्रत्यक्ष खेलायो । रौं सुम्सुम्याउने र योनीको डिलमा औंला रगड्ने गर्दै थियो ऊ । म भने डरले काम्न थालेँ । मेरो तिघ्रा काम्दै थियो । उसले चाल पाएछ र भन्यो, 'साँच्चै डर लाग्यो कि क्या हो ?' मैले भने, 'हो, प्लीज मलाई छोडिदिनुस्, पछि गरौंला ।' ऊ किन मान्थ्यो र ? 'केही हुँदैन भन्या, मेरो विश्वास गर न ।' उसले भन्यो ।

- अनि योनीलाई बेस्सरी हातले माड्यो । मैले आफ्ना खुट्टा चलाएर उसलाई रोक्ने प्रयास गरेँ । अनि ऊ केही पछि हट्यो । ऊ पछि हट्दा मैले राहतको अनुभूति गरेँ । तर उसले त्यतिन्जेल आफ्नो पेन्टी खोलिसकेको थियो । बाफ रे, यति लामो र यति मोटो अंग पुरुषको पेन्टीभित्र लुकेको होला भन्ने मैले कल्पनै गरेकी थिइनँ । मैले त त्यो अंग मुस्किलले हाम्रो बुढी औंला जत्रो होला भन्ने कल्पना गरेकी थिएँ तर मेरो कल्पना भन्दा निकै ठूलो पो हुँदो रहेछ । म झन् तर्सिएँ । पूरा भिडियो हेर्नका लागि तलको विज्ञापनमा थिच्नुहोला ।
Source: http://onlynpatrika.blogspot.com/2015/02/blog-post_659.html

समाचारात्मक, जानकारीमूलक तथा मनोरञ्जनात्मक साइट